دیتیلینگ خودرو

جزئیات اتومبیل فعالیتی است که بطور منظم در حال انجام کارها و رویه هایی است که وسیله نقلیه را در بهترین شرایط ممکن نگه می دارد.

دیتیلینگ خودرو

جزئیات اتومبیل فعالیتی است که بطور منظم در حال انجام کارها و رویه هایی است که وسیله نقلیه را در بهترین شرایط ممکن نگه می دارد.

دیتیلینگ خودرو

این امر با از بین بردن هر دو آلاینده قابل مشاهده و نامرئی از قسمت داخلی وسیله نقلیه و جلا دادن قسمت بیرونی به انتهای اصلی بدون لکه های اصلی آن بدست می آید. ویکیپدیا

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

خودروها

ماشین (یا خودرو )

یک چرخ است وسیله نقلیه موتوری مورد استفاده برای حمل و نقل . بیشتر تعاریف مربوط به اتومبیل می گویند که آنها در وهله اول در جاده ها کار می کنند ، از یک تا هشت نفر صندلی دارند ، دارای چهار چرخ هستند و بیشتر مردم را به جای کالا حمل می کنند.

خودروها در قرن بیستم مورد استفاده جهانی قرار گرفتند و اقتصادهای توسعه یافته به آنها وابسته هستند. سال 1886 به عنوان سال تولد اتومبیل مدرن در نظر گرفته می شود که مخترع آلمانی کارل بنز حق ثبت اختراع بنز خود را ثبت کرد . خودروها در اوایل قرن 20 به طور گسترده در دسترس قرار گرفتند. یکی از اولین اتومبیل های در دسترس توده ها ، مدل 1908 مدل T بود ، یک خودرو آمریکایی است که توسط شرکت فورد موتور تولید می شود . اتومبیل ها به سرعت در ایالات متحده پذیرفته شدند ، جایی که آنها جای کالسکه ها و گاری های کشیده شده از حیوانات را گرفتند ، اما پذیرفتن آنها در اروپای غربی و سایر مناطق جهان بسیار بیشتر طول کشید.

طبقه بندی وسیله نقلیه
صنعت مختلف
کاربرد حمل و نقل
اختراع شد 1886
مخترع کارل بنز
فروشگاه ایران کار
بلاگ irancar.care/blog-posts
ساختمان بدنه خودرو
پرفروش ترین خودرو تویوتا کرولا
اخبار خودرو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
قالب وبلاگ