دیتیلینگ خودرو

جزئیات اتومبیل فعالیتی است که بطور منظم در حال انجام کارها و رویه هایی است که وسیله نقلیه را در بهترین شرایط ممکن نگه می دارد.

دیتیلینگ خودرو

جزئیات اتومبیل فعالیتی است که بطور منظم در حال انجام کارها و رویه هایی است که وسیله نقلیه را در بهترین شرایط ممکن نگه می دارد.

دیتیلینگ خودرو

این امر با از بین بردن هر دو آلاینده قابل مشاهده و نامرئی از قسمت داخلی وسیله نقلیه و جلا دادن قسمت بیرونی به انتهای اصلی بدون لکه های اصلی آن بدست می آید. ویکیپدیا

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ما می دانیم که قرار گرفتن بیش از حد در برابر اشعه ماورا بنفش می تواند برای پوست ما مضر باشد - آفتاب سوختگی پوست در مقایسه با سرطان هیچ چیز نیست - اما آفتاب همچنین می تواند به رنگ ماشین شما آسیب قابل توجهی برساند. رنگ اتوماتیک اکسید شده مانند گچ تمام شده مات کسل کننده به نظر می رسد و پنجره زنگ زدگی روی ورق فلز را باز می کند. وقتی این اتفاق افتاد ، ممکن است ماشین شما هرگز یکسان نباشد ، حتی با یک رنگ کامل رنگ ماشین جدید از یک فروشگاه معتبر بدنه.

همانطور که در مورد پوست شما وجود دارد ، اگر می خواهید از رنگ اتومبیل خود در برابر آفتاب محافظت کنید ، پیشگیری مهم است. در اینجا چند نکته تخصصی برای جلوگیری از خوردن خورشید در فضای جلوه و لذت بخش وسیله نقلیه شما آورده شده است.

ماشین خود را در سایه پارک کنید

اگر نمی توانید 24/7 در گاراژ یا یک کالسکه سایه دار پارک کنید ، زیر یک تاج درخت پناه بگیرید. (هک ، حتی یک درخت نهال پرزدار می تواند تا 30٪ از ماشین شما در برابر آسیب UV محافظت کند .) ممکن است در رنگ براق وسیله نقلیه شما شیره درخت و مدفوع پرندگان ایجاد شود ، اما این هزینه کمی است که باید آن را براق نگه دارید آینده.

موم روشن ، موم خاموش (و تکرار)

محافظت از رنگ اتومبیل در برابر آسیب های ناشی از آفتاب یک رویکرد چند شاخه است. اول ، شما جلوگیری می کنید (در سایه پارک کنید). سپس ، شما (موم) محافظت می کنید. مراکز برخورد ما در کانزاس سیتی به شما توصیه می کنند که حداقل دو بار در سال ، ترجیحاً قبل و بعد از زمستان ، واکس ماشین با کیفیت استفاده کنید. با این حال ، واکس زدن ماشین هر فصل به جز کیف پول آسیب دیگری نخواهد دید.

چرا ماشین خود را واکس بزنید تا از آفتاب جلوگیری کند؟ موم خوب اتومبیل در روغنهای طبیعی (و غیر طبیعی) درون رنگ اتوماتیک قفل می شود ، مانع UV ایجاد می کند ، از ایجاد حفره جلوگیری می کند و از سایر عوامل سوزاننده مانند نمک جاده محافظت می کند ، که ممکن است به نمای خارجی خودرو آسیب برساند.

این یک نکته مفید است: ماشین خود را در سایه واکس بزنید! همانطور که قبلاً نیز در مورد آن صحبت کردیم ، از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید باید در هنگام استفاده از وسیله نقلیه موم اتومبیل خودداری کنید. (و فراموش نکنید که برای محافظت از هرگونه عنصر لاستیکی روی ماشین خود ، که می تواند در اثر آفتاب ترک بخورد و پوست آن را بگیرد ، از یک فیلم مناسب استفاده کنید.)

ماشین خود را بشویید - خیلی

قلاب سوم ادامه نگهداری (کارواش) است. اگر اتومبیل خود را در زیر درختان پارک کرده اید ، باید پرندگان دوقلو و شیره درخت را ASAP بردارید. اگر شیره و دودو پرنده در معرض اشعه ماورا بنفش مستقیم و گرما برای مدت طولانی باقی بماند ، می تواند پایان طبیعی رنگ ماشین شما را از بین ببرد و باعث ایجاد لکه های دائمی شود.

فروشگاه های بدن سازی کانزاس سیتی ما توصیه می کنند ماشین خود را به خصوص در طول تابستان با دست بشویید. از صابون ملایم و آب تمیز برای از بین بردن ریزه های ریز روی رنگ اتومبیل تان مانند خاک ، شن و روده های اشکال استفاده کنید. همیشه با اسفنج تمیز و پارچه میکروفیبر بشویید و بلافاصله با دست و در سایه خشک کنید.

اما در مواردی که مرتباً در زیر درختان پارک می کنید ، ارزش آن را دارد که برای عضویت در کارواش محلی سرمایه گذاری کنید. بالاخره وقت شما مهم است.

برای بازسازی آسیب های ناشی از آفتاب توسط کارشناسان خودکار بدن قیمت کسب کنید

اگر حمله سه جانبه شما برای نفی اشعه خورشید جواب نداد ، سفر به فروشگاه بدن سازی محلی می تواند یک تصمیم عاقلانه باشد. به عنوان مثال ، مراکز تعمیر تصادف کانزاس سیتی ما یک بازرسی رایگان و یک نقل قول دقیق برای رنگ آمیزی یا رنگ آمیزی مجدد اتومبیل شما و همچنین نکاتی برای جلوگیری از آسیب به خورشید در آینده به شما ارائه می دهند. ما حتی خدمات کامل جزئیات خودکار را برای احیای داشبورد ترک خورده ، پوست چرمی و صندلی های پارچه ای آغشته به آفتاب ارائه می دهیم.

پیدا کردن یک شهر  مرکز برخورد مغازه و ماشین بدن در نزدیکی شما برای دریافت با تعمیرات آسیب های نور خورشید خود را آغاز، و یا به سادگی 1-800-NEW-به صحبت دوباره با یک متخصص در یکی از مراکز مک کارتی برخورد ما . به آن آفتاب بگو که واقعاً رئیس است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
قالب وبلاگ