دیتیلینگ خودرو

جزئیات اتومبیل فعالیتی است که بطور منظم در حال انجام کارها و رویه هایی است که وسیله نقلیه را در بهترین شرایط ممکن نگه می دارد.

دیتیلینگ خودرو

جزئیات اتومبیل فعالیتی است که بطور منظم در حال انجام کارها و رویه هایی است که وسیله نقلیه را در بهترین شرایط ممکن نگه می دارد.

دیتیلینگ خودرو

این امر با از بین بردن هر دو آلاینده قابل مشاهده و نامرئی از قسمت داخلی وسیله نقلیه و جلا دادن قسمت بیرونی به انتهای اصلی بدون لکه های اصلی آن بدست می آید. ویکیپدیا

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

 (دی اکسید سیلیکون) یاد می شود.
توسط خودروسازان حرفه ای خودرو و علاقه مندان به خودروهای سخت گیر برای درخشش عمیق و براق با دوام فوق العاده طولانی مدت استفاده می شود.
در گذشته ، استفاده از پوشش سرامیکی گران بوده و برای مصارف خانگی دور از دسترس بوده است. حالا آنها این کار را ساده کرده اند ، فقط با اسپری کردن بر روی سطوح شما می توانید یک یک پوشش محافظتی نانو فوق آبگریز ایجاد کنید.
ما در مورد نحوه استفاده از راهنما سریع توضیحاتی ارائه داده ایم تا بهترین نتیجه را برای براقیت و درخشش طولانی مدت بدست آورید.

مراحل زیر ذکر شده است تا بهترین نتیجه ممکن را برای خودرو خود داشته باشد. اگر رنگ خودرو شما نو و جدید است یا در شرایط عالی است ، ممکن است لازم نباشد قبل از استفاده پوشش نانو سرامیک ، رنگ خودرو را با خمیر جرمگیر اصلاح کنید.

مرحله 1 - ماشین را بشویید

با استفاده از شامپو واکس مادرز ، وسیله نقلیه خود را بشویید تا اطمینان حاصل شود که آلودگی و چربی از بین رفته است.

Mothers Car Wash

مرحله 2 - تصحیح رنگ

اکنون سطح از آلودگی ها پاک شده است ، اکنون می توانیم خراش ها ، چرخش ها و رنگ های محو شده را مشاهده کنیم. ما می خواهیم رنگ را به سطح صاف اصلاح کنیم تا پوشش سرامیک به هم بپیوندد و آن پایان شیشه ای عمیق ایجاد شود.
همگی محصولات اصلاح رنگ خودرو مادرز که برای استفاده قبل از استفاده از اسپری سرامیکی CMX استفاده می شوند. و باعث از بین رفتن خطوط ، خراش ها و نقص های ناخوشایند می شود.

انواع پولیش خودرو

مرحله 3 - آماده سازی رنگ

هرگونه مواد اضافی نگهدارنده چربی پولیش یا روان کننده را با یک حوله میکرو الیاف تمیز پاک کرده و اطمینان حاصل کنید که سطوح کاملا چربی زدا شده است.

ماشین خود را بشویید و خشک کنید

مرحله 4 - پوشش سرامیکی CMX

اطمینان حاصل کنید که بدنه خودرو خنک است و از گرد و غبار پاک شده است. در بخشهای کوچک کار کنید ، پوشش سرامیکی Mothers CMX را به آرامی روی یک نرم افزار کاربردی یا حوله میکروفیبر MLH مناسب اسپری کنید.

محصول را به طور مساوی در سطح سطح پخش کنید تا زمانی که شروع به از بین رفتن کند. چند دقیقه صبر کنید تا پوشش سرامیک با سطح وصل شود.

پس از بهبود کمی سطح را با یک حوله خشک و تمیز و نرم دستمال بکشید. اگر محصول روی سطح خشک شد ، مجدداً کمی اسپری CMX را روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید تا پوشش مجدداً توزیع شود و اجازه دهید بدون اینکه خشک شود ، خوب شود. فرآیند را در اطراف خودرو تکرار کنید.

مرحله 4 - پوشش سرامیکی CMX

مرحله 5-لذت ببرید!

 

 

وسیله نقلیه شما اکنون باید دارای پوشش نانو سرامیکی با درخشش و محافظ ، زمان بیرون آمدن و لذت بردن از خودرو خود!

 

 

 

 

author-avatar

درباره ایرانکار

فروشگاه اینترنتی محصولات نگهداری خودرو خرید سرامیک خودرو ، پولیش و واکس خودرو ، تجهیزات شستشو ، دستگاه پولیش ، مراقبت از تایر خودرو ، مراقبت از شیشه و هر آنچه برای سلامت خودرو خود نیاز دارید.نمایش تمام پست های ایرانکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
قالب وبلاگ