دیتیلینگ خودرو

جزئیات اتومبیل فعالیتی است که بطور منظم در حال انجام کارها و رویه هایی است که وسیله نقلیه را در بهترین شرایط ممکن نگه می دارد.

دیتیلینگ خودرو

جزئیات اتومبیل فعالیتی است که بطور منظم در حال انجام کارها و رویه هایی است که وسیله نقلیه را در بهترین شرایط ممکن نگه می دارد.

دیتیلینگ خودرو

این امر با از بین بردن هر دو آلاینده قابل مشاهده و نامرئی از قسمت داخلی وسیله نقلیه و جلا دادن قسمت بیرونی به انتهای اصلی بدون لکه های اصلی آن بدست می آید. ویکیپدیا

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ت؟

گام به گام با جزئیات کار می کند.
تمیز کردن ، جلا دادن و نگهداری با هدف حفظ زیبایی و ساختاری اتمام متنوع ترین سطوح داخلی و خارجی موتور سیکلت و اتومبیل.

فلز ، پارچه ، چوب ، چرم ، پلاستیک ، لاستیک. هر ماده مطابق با رویه های دقیق و محصولات خاص ، با هدف دستیابی به نتایج بی نظیر ، از اشتیاق خالص و تحقیقات فن آوری طراحی شده ، مورد مطالعه و توسعه قرار می گیرد.

جزئیات برای ما چه معنی دارد؟ بهبود عملکرد ، بهینه سازی نتایج و به حداقل رساندن زمان برای دستیابی به آنها. به همین دلیل ، با استفاده از خط جدید Detailing توسط Fra-Ber ، InnovaCar به معنای شرکت در کشف افق های جدید است که فقط جدیدترین فن آوری های ثبت شده مجاز قادر به دسترسی به آن هستند.

 

پله های اطلاعات

تکنیکها ، تجهیزات ، مقادیر محصول و اهداف تعیین شده ممکن است براساس مورد خاص تغییر کند. تنها چیزی که ثابت می ماند 5 مرحله از کار Detailing است:

  1. شستشو
  2. ضد آلودگی
  3. جلا دادن
  4. حفاظت.
  5. نگهداری.

اجرای دقیق هر یک از این مراحل باعث می شود تا اثربخشی و دوام بیشتری در طول زمان حاصل شود.

 

1. شستشو.

مرحله اول شستشوی دقیق سطوح داخلی و خارجی به منظور از بین بردن انواع باقیمانده و آلودگی های سطحی (خاک جاده ، مانده حشرات ، آلودگی های سطحی و غیره) است. هیچ سطحی از آن باقی نمانده است و هیچ لوازم جانبی نیز فراموش نمی شود: شیشه ، لاستیک ، آبکاری کروم بلکه فضای داخلی و قالب سازی های چرمی و پلاستیکی کاملاً تمیز می شوند تا یک پایه کاری کامل تهیه شود.

در Fra-Ber ، ما یک فرایند دو مرحله ای به نام "تمیز کردن مضاعف" را اجرا می کنیم ، با استفاده از پیش شو SP1 ما قبل از شستشو شروع می کنیم ، که هرگونه گرد و غبار سرسختی را که می تواند در صورت لزوم عملکرد مکانیکی صدمه ببیند ، از بین می برد. در نتیجه می توان با استفاده از دستکش ، اسفنج و غیره با شامپو فوم S2 Foamy تمیز و از بین برد .

همیشه یک ثابت وجود دارد: بیشترین توجه به سطحی که روی آنها کار می کنیم.

بیشتر بخوانید ، همچنین بخوانید: قبل از
شستشو و اطلاعات مفید در مورد آب.
شستشوی دو سطل.
شستشو با یک لنز کف.
روش آب پارچه و حجاب آب.
خشک کردن .

 

2. کنترل.

با وجود غفلت غفلت ، آلودگی احتمالاً مهمترین مراحل این فرآیند است ، زیرا به ما این امکان را می دهد تا سطحی را بدست آوریم که بتواند مراحل درمانی بعدی را در خود جای دهد.

وظیفه آن عمل به باقی مانده هایی مانند رزین ، آهن ، تار ، چسب یا اکسیداسیون است که مرحله شستشو نمی تواند آن را از بین ببرد و باعث می شود سطح کمی صاف و ابریشمی شود.
نتیجه؟ ماشین زیبا و درخشانی که به نظر می رسد فقط از خط مونتاژ خارج شده است.

اطلاعات بیشتری کسب کنید ، همچنین بخوانید:
ضد عفونی شیمیایی.
آلودگی با نوار رس.

 

3. به دست آوردن.

ما اغلب وسایل نقلیه با رگه ها ، هولوگرام ها ، علائم یا موارد دیگر را می بینیم ، حتی اگر آنها قبلاً جلا داده شده باشند. همانطور که اغلب اوقات ، اعتقاد بر این است که این اجتناب ناپذیر است ، و یا در هر صورت طبیعی است. هیچ چیز نمی تواند واقعیت بیشتری داشته باشد - فقط باید از تکنیک های مناسب و محصولات مناسب استفاده کنید.

جلا دادن به ما امکان می دهد نه تنها اکسیداسیون و خراش ها را از بین ببریم ، بلکه یک سطح کاملاً صاف و روشن را به دست خواهیم آورد که برای درمان موثر آماده است.
اگر این مرحله با دقت و دقت انجام نشده باشد ، حتی بهترین محصول نانوتکنولوژی نیز مطمئناً نتایج ناخوشایندی به همراه خواهد داشت.

این که آیا شما در مورد ماشین ، موتور سواری ، موتور سواری یا قایق صحبت می کنید ، مهم است که قبل از هر چیز وضعیت را تعریف کنید ، بهترین ، موثرترین و سریعترین راه حل را بر اساس بودجه خود تهیه کنید.

 

4. حفاظت.

حتی بهترین کار روی سطوح داخلی یا خارجی در صورت عدم محافظت نیز دارای مدت زمان محدود خواهد بود.
انتخاب درمانی که برای انجام آن می توانید از نظر دوام ، درخشندگی و سهولت نگهداری به اهداف شما بستگی دارد. بر اساس این ملاحظات ، می توانیم انتخاب کنیم که آیا موم ، یک روش آب بندی یا یک پوشش (سرامیک) مناسب تر است. مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش ، پیری ، آلودگی جوی یا آب ، خاک و خراش؟ ما می توانیم با تشکر از این مرحله بسیار قابل تنظیم تصمیم بگیریم!

اطلاعات بیشتری کسب کنید ، همچنین بخوانید:
نحوه انتخاب موم ، سیلانت یا روکش.
درزگیرهای فناوری نانو.
روشهای کاربرد.

 

5. نگهداری.

وسیله نقلیه شما تحت درمان و آماده است! اما اثر درمان تا چه مدت ادامه خواهد داشت؟
حفظ حداکثر عملکرد از طریق چند درمان ساده اما سریع با مواد شوینده متعادل ، روان کننده های دقیق و لوازم جانبی ظریف ، چند حرکت ساده و سریع خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
قالب وبلاگ